Min bästa fest

Efter att ha stretat emot länge lyckades mamma och Ebon (Elises mamma, min extramamma) att övertyga mig om att en 25-års fest ska man bara ha! Sagt och gjort, skickade ut inbjudningar via mail och festen hölls den 12 augusti hemma hos mina föräldrar. Mamma och pappa gjorde ett hästjobb med förberedelser och jag kände mig som en prinsessa hela dagen (även tack vare den fantastiska klänning jag fick av Emma och Olof). Det var en underbar kväll som jag är lycklig över att ha varit huvudperson på! Det åts kräftor, hölls härliga tal, dansades och festades. Vänner från många skeenden i livet deltog: gymnastiken, skolan, Ios, lumpen, Frankrike, Militärhögskolan och Trafikflyghögskolan. Kvällen avslutades på Cafét. Jag har sällan haft så kul och varit så glad. Tack alla!

På Cafét med Elise och Emma

Kommentera

