Det blir inte alltid som man har tänkt sig..

Blev det som du hade förväntat dig? Livet alltså.. Nej, säger du, det vet ingen förrän den dagen vi står där med facit i hand. Är vi snopna då? Gick det för fort?

Dagarna flyter förbi och jag stannar sällan upp. Man tar saker för givna ibland. Tar för givet att saker förändras successivt och inte på en sekund.

Jag skriver inte detta för att göra dig ledsen eller stressad. Jag vill bara påminna dig om en viktig sak: Tag vara på de du älskar och visa dem att du finns där för dem. Stanna upp en sekund och njut!

hjarta-team-60.jpg

Jag tillägnar ovanstående till mina två vänner Johan Björkman och Carl-Hampus Rosén som lämnade oss förra hösten. Jag tänker på er ofta och jag saknar er, det gör vi alla..

2 Responses to Det blir inte alltid som man har tänkt sig..

  1. Jenny skriver:

    Väldigt fint skrivet!
    Väldigt tänkvärt…

    Tar tillfället i akt för att säga att jag hoppas att du alltid kommer att vara min underbara vän och att jag alltid vill finnas här för dig. I resten av våra långa liv.

    Många stora kramar

  2. Denice skriver:

    Hej.. Jag bara hittade din sida av en slump.. Jag skriver för jag undrar hur kände du CarlHampus? Han var min kusin.. /Denice

Kommentera

