Veckans bästa v 40..

Fortsätter härmed min gamla tradition med veckans foto och utvecklar det hela lite!

Gotta have: Nya iPod Nano i en massa fina färger. Först ska man bestämma sig för hur mycket minne man vill ha, och när jag äntligen bestämt mig för 4GB så kom det svåra beslutet.. Ska jag ha en i silver.. eller en rosa.. eller en turkos? Alla dessa svåra val!!

Smak: Just när jag trodde att jag funnit mitt livs bästa dryck så blev jag mycket tveksam. Fick äran att avnjuta vinet Zagara (Muscato d’Asti) från gården Marchesi di Barolo i lördags och jag trodde på allvar att jag var i himlen…

Höjdpunkt: Klubben Lovin på Savoy-Hotell i Malmö. Skön musik i en nice lokal!

Idol: Emma Collijn. Efter en smärtsam visdomstands-operation fick min stackars söta vän ligga till sängs i nästan en vecka med feber och annat elände! Nu, 3 antibiotika-kurer senare, så är hon äntligen på bättringsvägen. Det vackar vi för!

Plagg: Jag tycks ha vuxit ihop med mina slappa Replay jeans. Helt underbart sköna!

Produkt: LdB hudlotion. Efter att ha provat en heldrös med andra krämer från Clinique, Apoteket, Biotherm, Nivea m.fl. kan jag bara konstatera att denna klassiker håller!

Bild: Föreställer Stockholm då vi flög över den 16 september. En hisnande känsla att se sin hemstad uppifrån, speciellt med fantastiskt väder och då jag själv fick sitta vid spakarna!stockholm-nr-2karsten.jpg

One Response to Veckans bästa v 40..

  1. Emma skriver:

    Vilken underbar blogg!
    Du är så duktig på att skriva…
    Du e så söt! Love U!
    Puss

Kommentera

