Kanske en liten paus..

Imorgon är det dags! Tvätten är tvättad, väskorna är packade, blommorna är vattnade (har inga, men det kändes roligt att skriva) för nu är det dags!

Ok, då. Jag ska lugna ner mig.. Ett litet simpelt Stockholmsbesök är kanske inget att hetsa upp sig för, men denna gång ser jag verkligen extra mycket fram emot att komma upp! Nåväl, vad händer då? Planerat just nu är att jag ska jobba på fredag 8-17 och att jag ska träffa Elise på kvällen. All annan tid är oplanerad men det som jag (minst) vill klämma in är en träff med Karro och lilla nyfödda Elisa, en träff med Annika/Ronnie, kanske en date med en beundrare (jo det är sant, jag har en!) och eventuellt en middag med mamma, pappa och fam Baytorun (nu medans de fortfarande bara är tre). Jag är givetvis öppen för förslag om någon av er skulle ha något på lut. Annars kommer all ledig tid att ägnas åt née STOCKHOLM och eventuellt lite pluggande.

Budskapet med detta är också att jag tar en paus i skrivandet över helgen och återkommer här på söndag eller måndag med Veckans bästa. Förstår att ni väntar med spänning..

Trevlig helg!

stockholm.jpg

Är det konstigt att man längtar hem ibland…?

Flygbild över Stockholm då jag flög över, på väg upp till Norrland. Fotograf: Karsten Warlund

2 Responses to Kanske en liten paus..

  1. Emma skriver:

    Jooo… du ska hinna träffa mig oxå! Ses ikväll, härligt att se dig igen! Puss

  2. fatiha skriver:

    Hej baby! roligt att lasa din blogg!! Oh vad vackert stockholm ar… fick en liten small av hemlangtan just. men aker till sydney imorgon o det kanns lite som att va i sthlm da faktiskt, just love sydney!!

Kommentera

