Veckans bästa v 41..

Gotta have: Ok, ganska o-originellt, men nu kommer det…. Nya RÖDA iPod! Så cool och dessutom går 10USD til Aids fonden. Good stuff!

Smak: En delad förstaplats denna vecka: Champagne-drinken (Taittinger+hallon) som jag o Elise drack på Cafét i lördags. Bartendern Nicklas är en gammal kompis sedan första gången jag o Elise var i Grekland (-98). Drinken delar plats med den otroligt tacky restaurangen Merhaba i Stockholm där jag var med mina föräldrar i lördags. Mattor på väggarna, minst sagt virrig service, uselt vin men herre gud vilken god mat! Vitlöken exploderade i munnen tillsammans med de grillade kycklingfiléerna och de fetaost-fyllda Cigara Börek (nej så stavas det inte men det låter så när min svåger Tevfik säger det..) som nästan var lika goda som Tevfiks.

Höjdpunkt: Att få träffa Karro och lilla bedårande Elisa. Och att butiken KIK i Stockholm beställde en massa smycken av oss på née STOCKHOLM. Och att jag fick en liten date med min hemliga beundrare. Och min och Elises utgång i lördags.

Idol: Karro

Plagg: mina loafers från Marzio som höll mina fötter i shape i fredgas på jobbet. Fantastiskt att inte ha ont i fötterna efter 8 timmar på stengolv..

Produkt: Rengöringscreme från Dr Haushcka. Som en peeling som man kan använda varje morgon för djupare rengöring. Både för tjejjer o killar då den (liksom alla Dr Hauschkas produkter) inte innehåller någon extra parfym. Tip-top produkt som jag använt i över 2 år nu. För billigaste pris på produkterna kan jag tipsa om Vitapost. Leverans på ett par dagar..

Bild: föreställer Elisa i lördags
elisa1.jpg

3 Responses to Veckans bästa v 41..

  1. frida skriver:

    hej! kul det var att träffas sist! skulle va kul om vi hinner med en gång till innan karolin åker tillbaka.
    hoppas allt är bra med dig, och din ”hemlige” beundrare… 🙂
    kram

  2. Mamsen skriver:

    Jag säger bara, Du är absolut BÄST. Underbart att kunna vara så superstolt över sin dotter. Du är jätteduktig på att skriva. Också!
    Varför inte lägga till bus? Det blir Du nog ensam om och dessutom tror jag att Viktor såg även den sidan av dig. Rolig och busig. Sen vet Du ju alla de andra positiva sidorna hos Dig: vacker, intelligent, hjälpsam, kreativ, charmig, trofast, ärlig, musikalisk osv osv och då har jag ju bara räknat upp en bråkdel! P&k

  3. ellebelle skriver:

    Jag blir rörd.. Tack mamma. ka fundera över detdär med bus.. Det kanske inte ger ett så väldigt seriöst intryck 🙂 Puss

Kommentera

