Veckans bästa v 42..

Gotta have: En kaffemaskin från Nespresso.

Smak: Lunch hemma hos Fam Baytorun. Turkiska köttbullar och Cacik (yoghurtsås) med en underbar tomat-sallad till. Mums!! Fick under helgen även smaka på en underbar Champagne som heter Marie Stuart. Rekommenderas!

Höjdpunkt: Besöket på SAS Flight Academy. Kommer att skriva om besöket inom kort, så håll utkik!

Idol: Mamma som jobbar på i mycket högt tempo med alla våra smyckes-beställningar med née STOCKHOLM

Plagg: Mina återfunna ”Peter Pan stövlar”. Hade kastat dem i somras och va sååå trött på dem, till Elise utbrast något om att de var sååå underbara. Började nästan att gråta av saknad tills mamma avslöjade att hon inte slängt dem. Tack mamma..

Produkt: Med FACE STOCKHOLMs puder i färgen BRONZER 4 kan man lura vem som helst att man fått sin Törnrosa sömn och att man tom fått sig en liten semester på Mauritius..

Bild: En ganska nöjd (men trött) tjej i B737-simulatorn..

One Response to Veckans bästa v 42..

  1. Adam skriver:

    Ojojoj. Hej förresten! Jag heter Adam och jag är en 13-åring med en stor passion för flygplan! Jag kan typ allt som har med passagerarflygplan att göra. Faktiskt riktigt kul och givande att kunna allt sånt där tkr jag!
    Ha det så bra, och kolla gärna in hos mig 😉

Kommentera

