Salem Al Fakir säger en stolt ellebelle..

Nu är jag stolt! Två anledningar:

En kille som gick i min parallellklass på Adolf Fredriks Musikklasser har börjat att släppa en massa bra musik! Du kan lyssna och se hans video till låten Dream girl här. Jag kan inte sluta lyssna på Dream girl och gillar speciellt uptempo-delen! Vi väntar med spänning på skivan och hoppas att en konsert kommer inom kort.
Anledning nummer två till att vara stolt är att min blogg ligger som nr 2 på listan över snabbast växande bloggar i Sverige (på WordPress.com bör tilläggas)! Hipp hurra till mig men framför allt till ER som läser bloggen.

Jag och Emma är lika stolta båda två över vår gamla klass-/skolkompis Salem Al Fakir som gör en massa bra musik

3 Responses to Salem Al Fakir säger en stolt ellebelle..

  1. victoria skriver:

    men gud va kul! han rä verkligen sjutk bra, helt kär i musiken..ja, salem också fast jag inte känner honom!
    har han alltid vart så musikalisk, eller liksom..jaa äh jag vet inte
    kul med gamla klass/skolkompisar som blir stora iaf!

    victoria

  2. ellebelle skriver:

    Ja visst är det skoj! Jag har valt ett yrke där jag själv aldrig skulle kunna bli känd, så man kan liksom gotta sig i när andra blir det istället =) Gick du också på AF?

  3. victoria skriver:

    nää jag bor i linköping så (tyvärr) inget adolf fredrik för mig.
    ångrar stort att jag inte ens sökte musik på gymnasiet, but that’s life!

Kommentera

