Julklappstips..

Efter veckans storm står det klarare än klart: löven har trillat av träden och det är verkligen höst. Dags att hänga undan alla fina sommarkläder och istället lämna in den gamla vintergåsen på kemtvätt.. USH!

Men, hösten är inte bara rusk och så småningom slask! Hösten för oss fram till.. JULAFTON! Märkligt nog är det dock få saker som jag personligen uppskattar med julen men de finns: ljusen, pyntet (vill dock helst byta ut den gamla gran-skruden i år till polkagrisstänger och silverkulor..) och framför allt julklapparna! Nej, jag menar inte att jag är en girig tös som bara gillar att få julklappar, även om det kan vara väldigt trevligt det också, utan det roligaste är att dels köpa och dels sälja julklappar. Jag vet dock att jag inte delar detta intresse med er alla, så just därför tänkte jag löpande ge er julklappstips! Hoppas att det kan hjälpa någon när julstressen kryper sig på..

För övrigt så har det varit en helg med lite plugg och lite fest. Kommande vecka blir det flygning för hela slanten. Ska bli bästa kompis med vädergudarna först bara, de var ju inte riktigt med oss i Blå grupp vår förra flygvecka. Vi ska äntligen börja med mörkerflygning nu och detta är något som jag har sett fram emot länge.

Kommentera

