Veckans bästa v 43..

Gotta have: Absolut Bling-bling, ojojoj! Varje Absolut-samlares våta dröm (ja, jag tillhör skaran som samlar). Jag kom nästan i extas när jag såg flaskan i verkligheten: oversized i guld och med silvertext. Wow..

Smak: Mammas köttfärssås. Jag tröttnar aldrig och burkarna fylls på i frysen efter varje Stockholms-besök.

Höjdpunkt: Johans och Luddes 25-års fest i Malmö. Först rolig förfest med teman i de tre party-rummen (se inlägget Helgens begivenheter..) i en häftig lokal (en stor sekelskifteslägenhet på Stortorget i Malmö). Själva partyt hölls sedan på klubben Plysch. Tack för en rolig kväll!

Idol: Elise Burström. Denna otroligt vackra och karismatiska vän har stått vid min sida i lite över 20 år och gör det än idag. Hon har alltid varit väldigt mån om sin familj och sina vänner, och det senaste beviset på detta är att hon fixade mitt jobb på NK. Dessutom gör hon ett utomordentligt jobb som VD-assistent på Select Travel. Tack för att du finns min älskade vän. Jag beundrar dig!

Plagg: Min svarta klänning med små prickar. Jag fick höra att jag påminde om Gwen Stefani igår när jag hade den på mig, och hon var ju faktiskt min inspiration när jag köpte den! Jag bar även liknande skor som hon har på bilden. Det var bara det röda läppstiftet som saknades 🙂
Produkt: Juicy tubes från Lancôme. Alla flickors favorit som man inte kan ha för många av och aldrig tröttnar på! Jag har använt detta läppglans i över 4 år och haft det i minst 10 olika färger. Vissa färger är enligt säsongens make-up linje. Smakar dessutom gott, tydligen 😉

NY! Julklappstips kvinna: Lancômes Juicy tubes. Se ovan!

NY! Julklappstips man: Parfymen Touch från Burberry. Vet väldigt många flickor och kvinnor som blir galna av denna underbara doft. Den luktar sensuell man helt enkelt..

Bild: En nöjd Ellebelle på Johans och Luddes fest, iklädd min Gwen-klänning! Och née STOCKHOLM-smycken såklart.

3 Responses to Veckans bästa v 43..

  1. Mamsen skriver:

    Hello. Vilken vacker dotter jag har! Dessutom snäll, intelligent, hjälpsam, praktisk, språkkunnig, allmänbildad osv osv. Detta var bara lite av allt Du är! Längtar efter Dig.Sköt om Dig Hjärtat

  2. Eliza skriver:

    WHAT A BABE!
    Puss puss

  3. Eliza skriver:

    Men hallå där, här kommer ett inlägg från Idolen själv (och jag åkte inte ur Idol tävlingen 2006 igår kväll, så det så, ha ha)!
    Du är ju bara för söt, tack för att du alltis får mig att le 🙂
    Puss o kram

Kommentera

