Ledsamt..

Lådor packas, det städas, vissa fäller en tår. Idag är det dags, vår äldrekurs 05:1 har tagit examen och nu flyttar de ut. Sentimental som jag är fällde jag tårar redan i fredgas, men nu försöker jag bara att hålla mig inne på mitt rum för att slippa se när de försvinner en efter en..

Examensfesten i fredags var verkligen lyckad! Det bjöds på middag nere i hangaren och folk kunde passa på att provsitta våra plan. Tusse, min kompis som var här, fick hoppa in en sväng i Cirrusen. Hon hade dock provsuttit Gripen för en vecka sedan, så frågan är hur imponerad hon var av våra små kärror! Efter middagen dukades det upp med kaffe och tårta i mässen och sedan blev det filmvisning och fest hela natten. Skoj! 

Kommande veckor väntar plugg och plugg. Våra tentor ligger oroväckande nära och ångesten börjar att torna upp sig.. Jag kommer att fortsätta att skriva här på bloggen, men kanske inte riktigt varje dag 🙂 Och givetvis kommer Ellebelles vecka att dyka upp som vanligt, nu även med julklappstips.

Kommentera

