Vita lögner..

Jag hittade denna lista på en annan blogg (ja jag snodde den), MEN vissa av kommantarerna är mina, andra inte. Ni som känner mig väl kanske kan räkna ut vilka, ni andra får helt enkelt läsa och njuta..

1. Det är inte du, det är jag.
Som är värd någonting bättre alltså…
2. Det syns inte alls att du har gått upp i vikt.
Om vi släcker, jag blundar med det ena ögat och kisar med det andra..
3. Att du är singel beror nog på att många män känner sig hotade av starka kvinnor.
Fast troligare är att du är jävligt jobbig (FASEN VAD JAG HAR HÖRT DENNA KOMMENTAR MÅNGA GÅNGER! LJUGER NI FÖR MIG ALLIHOPA ELLER HAHA :))
4. Jag drack inte mycket igår.
Om man räknar alla olika sprit-sorter var för sig vill säga..
5. Bussen var jätteförsenad.
Fast jag hade eventuellt hunnit om jag inte sytt i en knapp, sminkat mig, bloggat, gjort klart ett armband och bytt kläder tre gånger..
6. Jag, host, kan tyvärr inte komma till, host, jobbet idag.
Tur att man pluggar och har obligatorisk närvaro och att alla har stenkoll på varandra här..
7. Din pojkvän verkar jättegullig.
Så länge han inte tar all din tid jag vill spendera på tjej-utekvällar, fika och shopping vill säga..
8. Vi bara kysstes.
Mmm just det..
9. Jag behöver lite tid för att tänka.
Eller kanske snarare: jag vill slippa tänka för den del också..
10. Jag har inte legat med fler än tio personer.
Den senaste månaden…
11. Jag ringer dig så tar vi en fika.
Till exempel när helvetet fryser till is..
12. Självklart berättar jag det inte för någon.
Förutom varenda kotte jag känner..
13. Vad fin du blev i håret!
Fast vad gör du om Donald Trump ringer och vill ha tillbaka sin frilla..?
14. Personalfesten var lugn, älskling.
Bortsett från att jag råkade grovhångla med chefen under skrivbordet..
15. Pengar kan inte köpa lycka.
Min nya Chanel-väska tyder dock på motsatsen..
16. Jag har massor av utländska kompisar.
Längs Franska Rivieran..
17. Det är insidan som räknas.
På en vaniljbulle..
18. Ring mig om det finns något jag kan göra.
Så skaffar jag hemligt nummer så länge..

19. Jag har aldrig varit otrogen.

Om man inte räknar med hämndaktionerna.
20. Vilken fin present
Har du gjort den i slöjden på mellanstadiet eller..?

One Response to Vita lögner..

  1. Jossan skriver:

    Hahaha, verkligen roligt! Stor kraam till dig snäckan!

Kommentera

