Helgens välsignelse..

Jag är så glad. Min helg har startat och imorn bär det upp till Stockholm. En väldigt snäll kursare ska skjutsa mig till flygpltsen och sedan går flyget 09.40. Det som är planerat till helgen är att jag ska jobba på lördag och träffa en god vän på kvällen. På söndag ska jag äntligen få träffa mina syskonbarn (tjatig jag vet)!

Jag ska även försöka att hitta lite julstämning, och det lär ju inte bli något problem. Jag hoppas på vild julrush på NK och att jag får sälja tusen glöggmuggar och jultomtar!  Även lite smyckestillverkning måste bli av så att vi är förberedda på vårt homeparty den 10 dec. Till er som inte fått någon inbjudan: ange antal deltagare på nee@stockholm.com.

Trevlig helg!

Kommentera

