Veckans bästa v 47..

Gotta have: Efter mycket om och men har jag nu äntligen införskaffat min efterlängtade iPod nano. Så nu är det dags för tillbehören! Veckans gotta have är alla tillbehör som gjorts till iPod nano i samarbete med Nike. Snygga och jag hoppas även funktionella 🙂

Smak: Kycklinggryta med vattenmelon och avocado sallad tillagat av Tusse. Godare mat får man leta efter! Det smakade bättre än restaurangmat. Att denna fantastiska middag avslutades med Chokladmousse gjord på grädde och Amaretto gjorde det hela till en fulländad middag. Jag kommer att lägga ut recepten om Tusse tillåter!

Höjdpunkt: Vårt besök i Halmstad förra helgen. Jag åkte dit tillsammans med Peter, Gustav, Pierre och Henke i min kurs och vi hade superskoj! Kvällen avslutades på Lilla Helvetet, en rätt skön nattklubb i en stor gammal fabrikslokal. Lite lagom flash men inget plus för bartendrarnas bravader..

Idol: Min vän Tusse som i januari ska bege sig till Egypten för att plugga arabiska. Jag vill också!

Plagg: Uniform! Känns som att jag bott i den den senaste veckan med tidiga flygpass kombinerat med sena simulatorpass.

Produkt: Jag är frälst! Efter flera veckors (månaders?) problem med trist hy köpte jag till slut en ansiktsmask från Dr Hauschka som heter Intensivmask helt enkelt. Den har gjort underverk! Goodbye plitor, hello persikohy (nästan). Två gånger i veckan räcker.

One Response to Veckans bästa v 47..

  1. Pontus skriver:

    Seså, fjäska med mästerkkocken Tusse, pronto. Är sjukt sugen på en smaskig kycklinggryta. Vill ha receptet asap, om det går.

Kommentera

