Snabba ryck..

Hoppsan, här går det undan!

Jag har just bestämt mig för att åka upp till Stockholm igen i helgen. Detta mycket på grund av det bröllop vi ska på nästa helg. Mamma vill ha hjälp att hitta en jacka/kavaj och jag själv måste se till att min outfit är fit 4 fight.. Kommer dessutom billigt undan: inte klokt att en sist-minuten-biljett med SJ kan kosta 275 kr!

Planer för helgen: ska leverera en del smyckes-beställningar och hämta upp en skiva som en kompis (artistnamn: Heffron) har gjort och dessutom passa på att spana in hans nyinköpta lägenhet! Lyssna på hans musik genom att klicka HÄR! Im a big fan 🙂 och ser fram emot en spelning snart!

Övrig tid skall ägnas åt pluggande och att försöka bli av med min förkylning.

See ya..

6 Responses to Snabba ryck..

  1. Eliza skriver:

    Härligt och höra tjejen! Hoppas du kryar på dig och att du kan klämma in mig emellan klädprovningar och smyckesöverlämnande =).
    Stor kram vännen, Minelli

  2. Mamsen skriver:

    ÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHH,vad glad jag blir att du kommer hem.
    Självklart kan du klämma in en och annan kompis i planerna.
    Mamsen väntar med Bamsehonung!

  3. Stora syster skriver:

    Förkylningstips – eller ”mot förkylning”…Koka buljong och pressa ned så många vitlöksklyftor du klarar av att dricka! Ca 7-10 st är drickbart i min smak. Munskydd rekomenderas ett par dagar efteråt 😉

    Kram/Syrran

  4. Mamsen skriver:

    Ja men det där med vitlök är ju ett känt tips, good tycker jag. Pröva gärna det. (för övrigt ett väldigt bra tips det där med munskydd
    under några dar- för du menar väl att man garanterat går ner i vikt pg av bristande näringsupptag??)
    Även ett bra tips för den som går ensamma skogspromenader. Jag menar, vem f-n vill ge sig på någon som,vild i blicken lufsar omkring med munskydd…..?
    (ser ni storasyster framför er??????….tror inte ens Ebba kan dresseras att följa med!)

  5. ellebelle skriver:

    Hahahahahaha!! Jag ska nog prova munskyddet ett par dar. Efter bröllopet alltså.. För jag hörde väl ‘skål’?? Kanske borde ha det på mig nu också förresten så att jag inte börhjar gråta när klänningen inte passar på lördag.. *puh* so many problems..

  6. Storasyster skriver:

    Hm,ska genast hur Ebba reagerar…

Kommentera

