Veckans bästa v 5..

Gotta have: Nu när snön äntligen är här (sporadiskt) finns det bara en sak du behöver: ett par Ballysar. Det må hända att de är sjukt fula (vissa kanske skulle kalla dem fulsnygga) men det finns ingen bättre vintersko! Luddigt lammull inuti, behöver jag säga mer…?

Smak: Bröllopstårtan i lördags. Med vit marsipan, vit choklad och lingonmousse inuti blev den en hit efter middagen.

Höjdpunkt: Bröllopet mellan min kusin Åsa och hennes Johan. Rolig fest!

Idol: Malin Baytorun. Hon har nu börjat prata mer och mer och då hon för ett par veckor sedan yppade ”jag älskar dig..” blev jag alldeles stum..

Plagg: Min nyaste top Marice från Munthe & Simonsen i färgen charcoal.

Produkt: Nagellack från Helena Rubinstein i klarrött. Endast ett lager behövs, det torkar snabbt och sitter ett par dar faktiskt.

Bild: Min familj samlad i kyrkan på bröllopet i lördags.

Mamma, Pappa, Niklas, Sussi, Tevfik och Tina

4 Responses to Veckans bästa v 5..

  1. Anna skriver:

    När det gäller Ballysarna, I hear you 🙂 Och utseendet går väl att diskutera (speciellt när man har stl 40 :S), men de är svårslagna!

  2. ellebelle skriver:

    Hahaha ja verkligen! Jag gillar din blogg OCH även ditt datorval 😉 Jag kör själv på iMac G5 och kan inte tänka mig att återgå till PC.. Allt blir så mycket finare med Mac!

  3. Anna skriver:

    Tack 😀 Ja, när man väl gått över så stannar man nog…!

  4. cekml skriver:

    Good site!!!

Kommentera

