Alla hjärtans dag…

… närmar sig! Till er som är begåvade med en bättre hälft kan det rekommenderas att någon typ av gåva införskaffas. Om ni har fantasi-brist kommer här en hjälp på traven:

née STOCKHOLM erbjuder 20% på alla smycken vid beställning senast fredag. Porto tillkommer, fn 20 kr. Ett tips är armbandet In Love (se nedan). Beställ på nee@stockholm.com.in-love.jpg

In Love. Här med vita Swarovski-kristaller, men kan även beställas i andra färger.

6 Responses to Alla hjärtans dag…

  1. Tobbe skriver:

    Heje Heje!
    Allt bra nere på slätten? Här i lilla Jerusalem har det börja bli vinter igen ,brrr!
    Ska till Stockholm imorgon, ska du upp någon i helgen? Har följt med på bloggen lite o sett att de blivit en del turer hem till den stora staden. Jag har dragit tillbaka min ansökan till MHS, fick nämligen en sjukt bra skola för första utlandsterminen, så det gick bara inte att säga nej. Såna chanser kommer bara en gång… Kramar T

  2. ellebelle skriver:

    Grattis, va skoj! Jag sprang på Rebecca förra veckan! Jag ska upp till sthlm nu på torsdag. Kankse springer på varann? Kram

  3. Tobbe skriver:

    Elle, titta in på http://www.jibsstudents.com så hittar du min mail och mitt nr! Så kan vi höras av lite smidigare. Take care! Kram

  4. Smycken skriver:

    Ser väl lite grovt ut? Eller?

Kommentera

