Veckans bästa v 6..

Gotta have: En biljett till Salem Al Fakir eller Lalehs spelningar. Jag har lyckats med konststycket att vara i Skåne när de är i Stockholm och vice versa..

Smak: Meze från Beirut Café i Östermalmshallen. Till viss del mycket starkt, men sjukt gott..

Höjdpunkt: Hela helgen i Stockholm var topps! Jag hann med att träffa Elise, Emma, Johan Holmlund, Familjen Baytorun, Krista med flera 🙂

Idol: Johan Holmlund. Jag lärde känna Johan i lumpen och vi har hängt sedan dess i Frankrike, på Militärhögskolan och nu endast som goda vänner (eller kollegor, men då han är en av mina närmaste vänner vill jag inte kalla honom för det..). Johan genomför jus nu en mission i Libanon ombord korvetten HMS Gävle (som jag fö gjorde lumpen på). Det kan inte alltid vara lätt att hålla sig uppe när man får jobba dygnet runt och dessutom försöka hålla humöret uppe med sjögång och 9 m höga vågor. Good work!

Plagg: Ett par skor från Marzio i svart mocka, stilett och ett maffigt strass-spänne. Det värsta är att jag inte köpte dem, det ringa priset till trots.. Ska försöka fixa det under veckan.

Produkt: Nagellack från FACE i färgen nr 23. Otroligt snygg färg, och om inte detta är rött så vet jag inte vart man kan hitta en bättre.

Bild: Föreställer Johan i Libanon.

johan-libanon.jpg

Kommentera

