Jag älskar dig..

…kära fotoalbum!

Jo jag vet.. Många av er har klagat på att jag slutat att använda Ringo och börjat använda Flickr istället. Nu kommer förändringen: jag kommer successivt att börja använda Ringo igen och där ha bilder av mer personlig karaktär (fest, familj etc.). På Flickr kommer det så småningom endast att finnas bilder från TFHS och née STOCKHOLM. Om ni vill komma åt bilderna på Ringo och samtidigt vara med i detta jättenätverk av foton, födelsedagar m.m. så kan jag rekommendera det starkt! Det är smidigt som attans. Bli medlem nu (låter som riktig propaganda..).

För övrigt är det ju Alla hjärtans dag idag. Jag fick ett så sött meddelande av en nära vän som jag måste dela med mig av. Kankse ett tips till er fantasilösa!

Here we go: Du är som en choklad-pralin: en favorit hos mig, god rakt igenom och ganska sällsynt. Och till det yttre, tja, brunbränd och nästan jämt inslagen i något lyxigt! Pralin it is!!

Otroligt smickrande och fina ord en dag som denna. Men känns det inte lite knasigt att fira Alla Hjärtans Dag eller Valentie´s Day? Det låter säkert väldigt klychigt i era öron, men varför inte berätta för alla som man håller kär att de är en kär? Vilken dag som helst..? Och, jag skulle i alla fall bli gladare för den där blomman eller smycket eller vad som nu kan tänkas vara i det lilla, lilla välinslagna paketet om jag fick det en annan dag på året. Helt utan förväntningar, allt blir så mycket bättre då…

Klassiskt hjärta från Tiffany & Co. Otroligt snyggt och en givet lyckad gåva på Alla Hjärtans Dag eller vilken annan dag som helst 🙂

2 Responses to Jag älskar dig..

  1. Mamsen skriver:

    Det där med pralin var fint.Stämmer verkligen på dig. Det är ju också så att man kan titta och titta på dem för de är så dekorativa….och…så genomgoda rakt igenom!
    Hållermed att man vilken dag som helst kan visa sin uppskattning. Det är vi väl ganska bra på i vår familj. Hur som helst: En jättekram på alla hjärtans dag!
    ( förstod när vi pratade tidigare , att du ej fått mitt brev. Bättre sent än…. Och du! Köp något gott eller trevligt i helgen som kommer) PUUUUUUUUUS

  2. ellebelle skriver:

    Ja, det blir ett besök på Munthe Simonssen i Köpenhemn i helgen! Dock får vi väl se om min studentplånbok håller för några utsvävningar 🙂 PUSS

Kommentera

