Det landade en ängel på min arm..

Tre flygpass och ett simulatorpass senare och så var den flygveckan till ända! Dock så ska vi flyga mörker nästa vecka, hurra!! Då blir det lite mer Cirrus-flygning också, något jag saknat. Det går knappt att jämföra flygningen med PA31 och Cirrus. PA31 är givetvis också roligt, fast på ett helt annat sätt.

Jag gör en preflight inspection på Cirrus SR20

Jag ska nu packa ihop party-stassen och kolla upp de adresser jag vill besöka i Köpenhamn. Det jag nästan mest ser fram emot (fötumom kvällens middag på Cofoco) är att äntligen få besöka Munthe & Simonsens flaggskeppsbutik på Grönnegade 10. Jag ska även hoppa in på Illum och kolla in deras Pilgrim- och Pandorautbud. Mitt Pandoraarmband är ju numera ganska fullt, så det är ju tur att jag fått ett till att fylla på! Även det innehåller några berlocker. Den senast mottagna är den söta ängeln jag fick av Emma: hon tyckte att jag behövde ha lite änglavakt då jag varit mer eller mindre förkyld i några veckor! Så sött..

Jag återkommer med en liten Köpanhamns-rapport nästa vecka! Den skulle kunna lyda: ”såhär mycket (eller student-lite) kan du lyckas shoppa på ett dygn i Köpenhamn” eller ”jag minns inken-tinken” eller så får ni, enligt rutin, helt enkelt en ny del i Ellebelles stadsguide..

Trevlig helg!

2 Responses to Det landade en ängel på min arm..

  1. Mamsen skriver:

    Ha det så jättekul i Danmark gumman. Koppla av, handla ”lagom”, ät och drick gott!
    KRAAAAAAAAAAM

  2. Anna skriver:

    CPH, nice 😀 Ha så skoj!

Kommentera

