Snötäcke..

Det blev dåligt med flygning denna vecka, också. Vädret spelar oss i 06:1 fortfarande spratt och Kung Bore är på sitt bästa utdelarhumör..

När jag ändå är mitt uppe i flygpryls-snacket (se föregående inlägg) kan jag även tipsa om denna väska från SAS Web Shop. De har ett flertal Retrobagar till mycket rimliga priser (199-499 kr). Jag har länge varit på väg att beställa en men jag kan inte bestämma mig för vilken! Vilka problem man har 🙂

Nästa vecka börjar äntligen vår yngrekurs 07:1. Det ska bli kul att få ett tillskott på folk här i Ljungan. De är SÅ välkomna!

Nu bär det av till Stockholm. Lite jobb på NK på lördag väntar och även någon middag och lite quality time med friends and family.

Trevlig helg!

11 Responses to Snötäcke..

  1. Mamsen skriver:

    Du är så välkommen hjärtat!
    Ang. väskan blir man nästan tårögd. sådana hade ALLA förr. Tecken på att man var berest (men eg. var det nån enstaka släkting som varit ute i vida världen.Hmmm, jag talar om 50-talet!

  2. Anna skriver:

    Coolt med NK, vad gör du där?

  3. Mark skriver:

    Du är min förebild! 🙂 Pilot och allt. Wow.
    Har sökt till SAS som kabinpersonal i CPH och fått inbjudan om en gruppövning på söndag.
    Tänkte höra med dig om du kan tipsa mig om något jag ska tänka på? 🙂 Det skulle vara mycket uppskattande och betyda mycket!

  4. storasyster skriver:

    Hm,kan det vara den sortens problem som kallas ”i-landsproblem” månne 😉

  5. ellebelle skriver:

    Mamma: Men hallå?! Har du nån sådan väska kvar i gömmorna eller? Gimmie!

    Anna: Jag jobbar på NK Glas & Porslin & Kök. Har blivit så att jag för det allra mesta håller mig borta på Glas & Porslins- avdelningen, känner mig inte helt hemma med de stoooora espressomaskinerna borta på kök =)

    Mark: Va smickrad jag blir 😉 Jag har aldrig själv varit m på någon sådan gruppövning, så jag har tyvärr inga tips! Jo ett som pappa alltid ger mig och som må låta så sjukt klyschigt, men som borde funka: var dig själv 🙂

    Storasyster: Jamen. Sådana har jag gott om hehe!!

  6. Eliza skriver:

    Hej baby,

    Tack för mysig lunch + söndags fika i helgen =). Hoppas det gick bra på jobbet i söndags! Själv åt jag en mysig middag med Mia och Johan i söndags och vi ska dit på husmans middag ikväll =).
    I´m in love with The One butiken – jag har preciiis ringt och beställt en matta till vardagsrummet därifrån, tjo hoooo!
    Puss o kram

  7. Mamsen skriver:

    Nja jag tror inte jag har ngn sån väska. tyvärr.
    Mina släktingar åkte sv. amerika linjen mm. dvs båt( !)till amerikat.
    Jag åkte tåg(!) med mina föräldrar, till Italien bl.a.
    Men när jag jobbade som reseledare, hade vi nåt i den stilen. Undrar om den finns kvar i gömmorna…
    PUUUUUUUUUUUUUUS

  8. frida skriver:

    hej! 🙂 registrerade mig på facebook som du skickade länk till.. lite osäker på hur det funkar dock. är tanken att man ska kunna se varandras bilder? jag kom nämligen in på en sida där det kom upp en massa killar som skulle passa mig. fattade ingenting, fyllde ju bara in namn och åder!
    hoppas allt är bra annars.. vore kul att ses snart. har förstått (genom din blogg) att du är hemma ganska ofta. kram!

  9. ellebelle skriver:

    Haha jag tror att det bara är en sida att hålla kontakten m sina vänner på, kolla på foton mm. Man kan säkert anv den somdating-site oxå, men det kommer nog jag att avstå ifrån!! Vet du att Karro e hemma nu förresten? Snackade m henne liote igår. Fika snart!! Kram

  10. frida skriver:

    ja, jag pratade med henne för drygt en månad sedan.. då minns jag att hon sa att hon ev skulle åka hem i slutet av februari. hur länge stannar hon? fika låter bra.. jag har mkt mindre i skolan nu än förut vilket betyder mer tid till kul! 🙂 när åker du hem nästa gång? kram

  11. ellebelle skriver:

    hon skulle stanna i drygt en vecka tror jag.. Jag kommer dock inte hem nästa gång förren om två veckor, dvs nästa helg. Kram

Kommentera

