Veckans bästa v 8..

Gotta have: En personlig sida på facebook.com. Faktiskt sjukt skoj att leta upp gamla vänner och skaffa sig ett litet nätverk. Rätt snygg sida också vilket i sig ju ger ett stort plus..

Smak: Åt sushi på Depå i fredags. Gott! Misosoppan var toppen. Finns på ett flertal adresser i Stockholm.

Höjdpunkt: Hela helgen.. Jobb och en massa trevligt umgänge. Och att äntligen bli frisk så att jag kunde sätta igång att träna igen, hurra!

Idol: Kunden som köpte en limiterad vas från Ingegerd Råman då jag jobbade i helgen. That made my day..

Plagg: Min nya olivgröna jacka från Peak. Efter tre års letande, köpande och tillbakalämnande så fanns den plötsligt framför mig. Emma, som var den som hittade den åt mig från början, beskrev den som ”en italiensk parka med skärp”. Stämmer nog bra.. Goodbye Gåsen (äntligen), hello stylish parka!

Produkt: CCS Hudlotion från Apoteket. Luktar gott, bra fukt och bra pump-flaska ( i fin turkose färg).

Foto: Kommer..

One Response to Veckans bästa v 8..

  1. Mamsen skriver:

    Ja din PEAK-jacka passar dig verkligen. Inte bara snygg utan varm också.
    Snart vår hoppas jag så vi kan ta fram lite lättare kläder. Är så himla trött på Ballysar!
    KRAAM

Kommentera

