Pressure..

Nu börjas det.. Proven närmar sig och flygningen kräver mer och mer. Bloggandet har på sistone fått ge vika åt studier, vilket ju i och för sig inte är mer än alldeles rätt! Dock så är flygningen verkligen rolig nu och jag trivs bra. Kommer nog att behöva skriva av mig då och då iaf 😉

I’ll be back when you least expect it..

3 Responses to Pressure..

  1. Mamsen skriver:

    Treeevligt!
    Jag har saknat dig på bloggen!
    Vet att du har fullt upp , både när du är i Skåne och när du kommer till Stockholm.
    det är ju då du mår som bäst också.
    Tänk nu är det vår!!
    sköt om dig. Puuusssss

  2. Jonas Dich skriver:

    Hej Emelie!
    Hoppas det går bra med flygningen, och pluggandet!!
    Förstår att ni har mycket att göra just nu – men så kul att ni fick prova på B737-700 simmen! Jag kan tala om att den är minst lika rolig att ratta i verkligheten =)
    Kämpa på nu sista biten så hoppas jag att man snart får era röster ute i världen!

    Hälsningar från Belfast

  3. ellebelle skriver:

    Tack! Jag kämpar på =) See you soon..

Kommentera

