Piloterna skrattar..

Som jag redan tidigare erkänt så har jag ju mer eller mindre förvandlats till en flygnörd. Fick ytterligare en påminnelse om detta då jag i fredags fann mig själv dreglandes över en dubbel-diamond (DA42 Twin Star) och tre bizz-jets på Säve flygplats (Göteborgs lite mindre flygplats). Nu när jag ändå håller på att flygnörda mig så kan jag ju lika gärna länka till en pilotsida med roliga missförstånd och syrliga kommentarer som gjorts över flyg-radio världen över. Have a look and a laugh..

One Response to Piloterna skrattar..

  1. Anna skriver:

    Hehe, jodå, ett och annat kan man nog hänga med på… 😉

Kommentera

