I love Madonna..

Nåväl, jag gillar hennes kläder för H&M så pass mycket att jag ska sitta framför datorn och försöka beställa lite på nätet då de släpps inför morgondagens butiks-release. Jag har spanat in följande: solglasögonen (svarta eller vita…?), klänningen i svart och vitt grafiskt mönster, den vita jackan med en massa blixtlås, silverskorna, de svarta pumpsen, den svarta kjolen och den vita kortärmade blusen. Jag gillar i stort sett hela kollektionen, men det stör mig lite att den bygger på att man har ett tokigt brett skärp i midjan. Kommer imorgon även att ta en sväng till Helsingborg och hoppas på att få se lite av godbitarna i verkligheten 🙂

Bilderna tagna av Steven Klein är i vart fall snygga.. Och Madonna också för den delen. She´s wow..

5 Responses to I love Madonna..

  1. Mamsen skriver:

    Jättefräscha kläder, snyggt med svart och vitt. Vad ska vi välja….

  2. Jenny i Tromsö skriver:

    Ibland är det bra att bo på en mer avlägsen plats. Var inne på H&M igår och alla madonnalkläder finns kvar här! Och inte bara i stl 46 och 34.. Beställning kanske?! 😉
    Puss från Jenny i världens bästa shoppingstad (det kanske va att ta i i.o.f.s… 😉 )

  3. Ellebellebi skriver:

    Hej!

    Jag är en glad skåne tjej på 30, som heter Eleonora, kallas för Elle och kallar mig själv för Ellebellebi.
    Såg din blogg och var ju så illa tvungen att kommentera då jag känner att det inte finns så många Ellebelle.

    Hälsningar

  4. ellebelle skriver:

    Hej Ellebellebi!

    Ja va lustigt!! Vad står bi för..? Är det så att du är bi?

    Jenny darling!

    Tre prov kvar.. Och efter de ska jag ta mej fasiken ta en shoppingtur och frossa i kläder hahaha! Inga Madonnakläder finns väl kvar nu, men jag hade turen att komma över den tokigt snygga svintighta kjolen och den vita blusen =) PUSS

  5. auto Dispatch skriver:

    auto Dispatch

    I love Madonna.. | Ellebelle

Kommentera

