Omtalad..

Vem då? Jo jag kan ju inte annat än att vara stolt.. Min blogg omnämns i gårdagens Aftonbladet 🙂 Så nu mitt i pluggångesten fick jag en liten välbehövlig boost! Hamnade idag dessutom högst upp på listan över WordPress snabbast växande bloggar. Litet samband kanske 😉

En till boost fick jag även av att höra den relativt nya låten Perfect Exeeder med Mason vs. Princess Superstar, House-sucker som jag är. Den finns med på Clubbers Guide 2007.

2 Responses to Omtalad..

  1. Mamsen skriver:

    Jag säger bara: vad häftigt!
    Vadå!???
    Ja allt!
    Allt från att du shoppat, blivit omnämnd i Aftonpravdan till att du redan blivit brun i Skånes vårsol.
    Jag är jättenöjd med den svarta tunikan. Madonna hon kan hon. Riktigt snygga grejer i fina kvaliteter. Wow.

  2. Anna skriver:

    Kul med aftonbladet!

    I know, visst är den bra *diggar* 😀

Kommentera

