Veckans bästa v 15..

Gotta have: En grill från Weber! Sålde en sådan här i lördags, modellen hette Summit s-450. It´s really wow..

Smak: Melondrinkarna Niclas gjorde på Cafét i lördags. Mums!!

Höjdpunkt: Att äntligen bli klar med hela ATPL-blocket! Slutade på ett snitt som jag är mer än nöjd med 🙂 No more tentor på läääänge.. Dags för bloggande, solande, tränande och inte minst flygning!

Idol: Jag själv som efter 5 veckors i stort sett konstant pluggande kombinerat med flygning klarade alla Luftfartstyrelsens prov och skoltentor under veckan, och som på köpet missat bl.a. Emmas och Olofs fest för ett par helger sedan. No pain, no gain..

Plagg: Solglasögon (plagg eller nje kanske inte)! Äntligen sol och sommarvärme, obeskrivligt underbart..

Produkt: Sparkle Skin Body Exfoliating Cream från Clinique. Nu när huden ska brännas i vårsolen kan det ju vara en fördel om den inte så lite grå huden försvinner och en nytt fräsht lager får se dagens ljus 😉 Jag använder ju inte Cliniques produkter till ansiktet längre, men deras kroppsprodukter är bra!

3 Responses to Veckans bästa v 15..

  1. Johan skriver:

    Grattis till den avklarade teorin!
    Nu är det bara att applicera den IRL! 😉

  2. fatiha skriver:

    åh va du på cafet i lördags o drack härliga drinks utan o ringa mig 😦
    nej då, hoppas du hade skoj! hade en sjukt lugn helg, hoppa tom p festen för jag behövde vila… ja jag vet låter helt stört!

    hoppas du kommer hem snart igen! pussilipuss

    p.s hitta ett par skitsnygga prada bågar dock e det en blomma på sidan m typ stenar i bärnstens färg, låter ugly men va fak snygga hm vet dock inte om jag pallar en blomma! kolla in dem o säg va du tycker

  3. ellebelle skriver:

    haha! ja tanken att ringa dig slog mig när jag va på väg till cafét, men jag tänkte att du ju skulle på p-festen på söndagen.. stört!! det blir drinks för oss nästa gng darling 😉

    vill se dina bågar!

    Kram

Kommentera

