Busy weekend..

I fredags bjöds det på fest! G-fest it was, och det med besked. Det bjöds på grillad mat och spelades Guitar Hero (shit va roligt!! Im hooked..) och folk va verkligen utklädda till tänderna. Folk kom som: Greve Dracula, Günter, Gant-modell, Gandalf, Giraff, Gruvarbetare osv. Sjukt roligt! Jag blev verkligen helt såld på Guitar Hero och satt och spelade hela lördagen också 🙂

I lördags och söndags var vi ett stort gäng som gick golfkurs. Bra kurs och instruktör, men ganska svårt måste jag säga. Golf instruktören påstår att jag kommer att slå långt, men det tror jag inte rikigt på just nu. Ligger på 60-70 m efter några timmars tränande..

Kan inte tänka på mkt annat än resan till Spanien nu. Jag åker ju på lördag och stannar tills torsdagen veckan därpå. Passar på att göra ett pit-stop i Köpenhanm för att hälsa på min älskade Annika som för tillfället inte är så jätte frisk tyvärr. Anorexian har successivt gripit tag om henne, och jag går omkring och är orolig mest hela tiden. Annika är en av mina närmaste vänner, och vi har känt varandra i 11 år nu. Tjusningen med att umgås med Annika är att vi två är så sjukt olika till utseendet, att folk undrar hur vi ens kan ha något alls gemensamt. Ganska grunt, men på sätt och vis tycker vi att det är lite skoj: jag den präktiga och hon den busiga. De skulle bara veta att det var hon som gick ut gymnasiet med 20,0 i betyg..

4 Responses to Busy weekend..

  1. Sussi skriver:

    Måste bara fråga..Var det ngn som var Gråsugga?

  2. ellebelle skriver:

    Hahahaha det hade ju varit askul. Nej tyvärr inte. Ska komma ihåg det till nästa g-fest 😉

  3. Jenny skriver:

    Åh! Jag sökte på ”fest + tema + sjuksköterska” på google för tips inför min fest om yttepyttekorta två veckor. Och gissa vilken blogg som kom högst upp! Dessutom ett inlägg som delvis handlade om mig och mina resor genom utbildningen.. Åh! Igen.

    PUSS

  4. ellebelle skriver:

    PUSS see u next fredag, syrran 😉

Kommentera

