I’m such a pro..

Efter 4 dagars golf-kurs funderar jag på följande: VARFÖR, kan någon svara på varför jag inte blev golf-pro istället??? Jag funderar på att byta karriär inom kort. Eller INTE. Jag kan berätta varför jag inte valt fel karriär. Jag har ingen som helst bollkänsla (vad förväntar man sig av en gymnast?!?). Min sving blir bättre och bättre, men herre gud.. Någon naturbegåvning är man ju då inte tyvärr. Jag tycker dock att det är sjukt skoj, så jag ger verkligen inte upp än. Innan sommaren är slut ska jag minst ha officiellt handikapp. Jag har också fått en golf-pro kompis: Anna som är Gustavs flickvän.Hon bor dessvärre i Stockholm normalt sett och var bara nere för golf-kursen. Önskar att hon alltid var här och kunde dela med sig av sina sarkasmer 🙂 Vi är ungefär lika opretentiösa på banan båda två och har roligtroligt! Imorn är det dags igen, om det nu kan sluta komma en massa skurar hela tiden! Igår blev vi dyngsura efter 6 hål..

One Response to I’m such a pro..

  1. Therese skriver:

    tjohoo! Välkommen hem. VI MÅSTE SE SNART! mm golf har man då aldrig provat.. men folk som spelar finns det ju gott om!! öVA ÖVA…

Kommentera

