Home sweet..


Dagen bjöd på ett super-duper skoj och givande route pass med Cirrus SR20. Jag flög härifrån Ljungbyhed och till Roskilde och därefter tillbaka hit. Det var nyttigt väder (en massa moln och nollan låg långt ner) och jag jobbade massor med GPS:en. Bra avslutning på flygveckan!

Efter nästan tre (eller är det fyra?) veckor iväg från mitt älskade Stockholm ska jag nu åter få se denna vackra stad live. Jag blev fri från flygpass imorn (visserigen mkt trist..), så ikväll bär det av med SAS från Ängelholm. Weeehaa!
Helgen bjuder på eventuellt jobb, bal på lördag (SjöHolm jubileumsbal på Operan) och umgås med familjen på söndag. Känns som att det kommer att bli en bra helg!

Trevlig helg.. 😉

cumulus.jpg

Visserligen inte tagen idag utan i förrgår, men ack så vackert.. 

2 Responses to Home sweet..

  1. Mamsen skriver:

    Tjoho, I am back!
    ÅHH, vad kul att sitta och läsa alla inlägg jag ”missat” under mina 4v. I Andalusien.
    Vet att du hade skojsigt på G-festen, har flugit över Stan, haft det bra hos mig några dar mm. Nu ska jag läsa ellebelles blogg ofta ofta.
    Vi ses på torsdag. Fika då? PUUUUUUUUUUUs

  2. ellebelle skriver:

    Massa fika hela helgen, typ hela tiden minst 🙂 Ska iofs läsa en massa Management också, men det ordnar sig PUSS

Kommentera

