Just när det började..

Jag fick idag för första gången lite ångest över en sak. Det är snart slut på vår tid på TFHS. Nåväl, vi tar examen i september, men vi flyger upp om ungefär en månad, och efter det blir det ingen mer flygning.. Vi är i full gång med att flyga de sista Cirrus SR-20 passen nu och nästa vecka bär det av på den redan omnämnda Europa-resan. Hotellen är bokade, och det blir en natt på Jersey och två nätter i Prag. Lovar att en uförlig beskrivning om resan kommer efteråt 🙂 *njut av tiden, snart är den slut..*

5 Responses to Just när det började..

  1. Pontus Melin skriver:

    Rolig blogg du har! Låter mycket härligt att få ge sig ut och flyga i Europa, hoppas ni får det kul!

  2. ellebelle skriver:

    Tack! Ja det ska bli kul, speciellt eftersom det är något man sett fram emot så pass länge.. 🙂

  3. Mamsen skriver:

    Tack för en jättetrevlig helg som, som vanligt gick alldeles för fort.
    Just nu befinner du dig någonstans över Europa. Kanske rent av landat i London?
    Vilken spännande utbildning du gett dig in på, men oj vad ni får kämpa!
    Det är verkligen mycket att plugga, och detta på engelska. BRA jobbat, kära dott.
    Behöver jag säga att jag är sååååå stolt över dig?!
    Good Luck och Puuus

  4. OJOJOJ.. Nu ar vi i Prag. Mkt nice maste jag saga. Atit otroligt gott, festat, shoppat och varit lite kulturella. Stan ar sa mkt finare an vad jag kommer ihag den som. Ill go back soon.. PUSS mamsen

  5. Jenny skriver:

    Åh! Jag sökte på “fest + tema + sjuksköterska” på google för tips inför min fest om yttepyttekorta två veckor. Och gissa vilken blogg som kom högst upp! Dessutom ett inlägg som delvis handlade om mig och mina resor genom utbildningen.. Åh! Igen.

    PUSS

Kommentera

