Ey, värsta grejen..

På torsdag bär det av tillbaka till Stockholm igen. Jag ska representera Lunds Universitet på Hoosdfred (NEJ, inte Hultsfred..), en ganska stor festival i Alby. Det ska bli kul!

Jobbar fredag 10.00 till lördag 18.00 och ska försöka hänga hos Elise på fredags-kvällen. Tjej-kväll weeeeee 🙂

9 Responses to Ey, värsta grejen..

  1. Mamsen skriver:

    Kul! Välkommen hem. Tid för lite fika också?
    PUUS

  2. ellebelle skriver:

    Alltid tid för fika med mamma såklart PUSS

  3. Therese skriver:

    halloj.. jasså du ska till alby.. åt mitt håll det..

    Hoppas att vi kan ses snart! Fika, eller rentav våran tjejkväll kan bli av nån gång!

    Kram på dig!

    ”syster” Therese

  4. ellebelle skriver:

    Ja jag håller med! Vi får ta det över ett glas vin i sommar. Eller middag på Thai båten kanske? KRAM syrran

  5. F skriver:

    Meh!! Det är ju Barkarby fly in den stundande helgen! Inte missa. Varje rätttroget svenskt airhead måste göra ett besök, helst knäböja vid EAAs kansli…eventuellt ta några varv runt ”den gyllene Klemm’en” – eller bägge – på flight line 😉

  6. ellebelle skriver:

    Hmm det lät ju lite roligt.. men attans det är ju verkligen på andra sidan stan!! Jag får försöka komma förbi.

  7. F skriver:

    Hur gick det? Hittade du ut till Barkis sen? 🙂

  8. ellebelle skriver:

    Nej tyvärr!! Hade gärna åkt dit men det gick inte ihop med tiderna.. Var det bra?

  9. F skriver:

    Sünd! Jodå, det var bra – men som det sägs: Under-Burt är Kurt… min närvaro inskränkte sig tyvärr bara till fyra timmar på lördagen (kolla min blogg, finns lite bilder o fler kommer). Biltemas Mustang kom sent på lördags em, bl a..men då hade jag redan stuckit.

    Nästa goa chans är Skå-Edeby om två veckor…

Kommentera

