Värsta grejjen..

Nej jag är inte imponerad. Festivalen Hoodsfred, som jag jobbade på i fredags och lördags som student ambassadör för Lunds Universitet, var en flopp. Ledsen alla ni som fixade med den, men inget folk: ingen festival. Nedblåsta tält kan man inte rå för, men det hade behövts ungefär dubblet så många utställare för att det skulle ha kunnat bli bra. Synd.. Jag kan dock tänka mig att det va bra drag på kvällarna, men då hade jag fullt upp av andra saker..

Hjärtekrossaren gjorde ett da-capo i helgen och det är ju alltid great att träffa honom. För övrigt kantades helgen med tjejfest (guldkant, som serien Nobel), tjejtjafs (sönderdiskad och kantstött orange-kantad IKEA tallrik från 70-talet) , och välbekant, tryggt djupsnack om livets mening, dumma nänniskor osv (som Black MEGA från Royal Copenhagen, en värdefull klassiker med ny touche).

Veckan kommer att bjuda på flygning, EK-fest, ledighet, mer flygning och förhoppningsvis en massa sol..

Kommentera

