Ett stilla litet regn..

Nu får Skåne sitt välförtjänta regn. Det är dett rikigt vackert regn med ljus himmel och små men täta droppar. Vackert!  Jag vattnade vår gräsmatta här vid huset i förrgår, och den var ändå helt snustorr en halvtimme senare.. Nu kanske det blir grönt och fint här igen. HURRA!

5 Responses to Ett stilla litet regn..

  1. Karin skriver:

    Hej! Hittade hit från favoriterna på vår dator… visste inte att du bloggade. Kul läsning var det i alla fall. Jag är så glad för er skull… att ni fick jobbet på Kustbevakningen. Läste också att du skulle köpa lägenhet i innerstan… bra… då vet jag vartåt jag skall vingla när jag shoppat upp sambons lön på NK och sedan druckit mig plakat på champagne för det lilla som blev över… 🙂

  2. ellebelle skriver:

    Hahaha!! Jajjemen! Då bär kosan av hem till Emsan och där skall rosé-vin förtäras för firande av alla inköp =) Just nu har jag spanat in en mini-lgh på nedre Kungsholmen med en jätte altan. Önskar att den inte såldes nu utan i höst =( Men det kommer väl flera *snyft*. Stor kram

  3. Karin skriver:

    Vet du vad… jag tycker att du och jag bokar in en shoppinghelg ngn gång efter oktober… lagom till er första lön eller så… ;o)

    Jag känner till några lägenheter i Sthlm men de ligger utanför slussarna så det kanske är ointressant? Syster har en som just nu står tom vad jag vet… dock i Hägersten.

  4. ellebelle skriver:

    Mmm jag e kräsen efter att ha bott i 1,5 just utanför tullarna.. Trivdes inte alls där =( Tack ändå, alltid uppskattat med omtänksamma människor. Klart vi ska shoppa!! WEEEEHAAA. Ska kolla in väska nu 😉 Kram

Kommentera

