Avkoppling..

Efter 10 dagar i Grekland och några ytterligare lediga dagar i STockholm börjar jag nu bli mig själv igen. Stressen som fanns med mig hela våren känns ganska avlägsen och harmoni och lycka desto mer närvarande 🙂

Jag håller nu för fullt på att komma in i vårt Examens-arbete, så bloggen får ligga på is i en liten period till!

Jag passar nu på att avslöja att bloggen kommer att successivt att byta karaktär. Den kommer tyvärr att innehålla mindre flygning i framtiden, men jag ser det som ett naturligt steg. Att blogga om mina framgångar och motgångar som flygelev är en sak, men att blogga om det kommande arbetet på Kustbevakningen är en helt annan. Jag ser det som olämpligt dels med tanke på mina blivande kollegors integritet, dels kan det komma att röra sekretessbelagda uppgifter. Men: ännu är inte skolan slut och en del MCC-utb är var att utföra. Det vill säga (som vanligt): håll till godo! Snart kommer en mer eller mindre fulltsändig redogörelse över Greklandresan (lyxhotell, party, sightseeing, vanliga hotell, restauranger osv).

3 Responses to Avkoppling..

  1. Tina skriver:

    kul att höra (grekland)& klokt (ang blogg)
    kram

  2. Lykke skriver:

    Hej!
    Snubblade precis över din blogg, alltid kul med fler kvinnliga kolleger i branschen, vi är ju inte så många! Flyger själv Dash 8 -100 och -300 och kan intyga att det är en bra arbetsplats. Lycka till på nya jobbet!

  3. ellebelle skriver:

    Hej Lykke!

    Ja va roligt att du hittade hit! Och underbart att höra att du gillar att flyga Dash 8 🙂 Du kan inte ana hur mkt jag längtar tills oktober.

    Keep up the good work

    Mvh Emelie

Kommentera

