Är det sanning…

Jag kan inte tro att det är sant! Vårt exjobb är klart!! Inlämnat och allt. Nu återstår bara opponeringen. Om det är någon som vill fördjupa er i CRM (Crew Resource Management) och dess utveckling i Sverige så får ni höra av er, kanske kan vi stå till tjänst med en kopia i mailboxen =)

4 Responses to Är det sanning…

  1. Mamsen skriver:

    STORT GRATTIS till att arbetet är klart! Vad duktig du är.
    Snart återstår bara en vecka i Ljungan. Tiden har gått fort ,eller hur.
    Vi ses på Din stora dag, den 28/9, då Du tar examen. KRAAAAAAAAM

  2. Tigern skriver:

    Åh, vad skönt för dig.Och då är det ett steg närmare att komma och ”koja”hos mig i Nyk. Kram

  3. Elise skriver:

    Satan i gatan vad skönt, puha!
    Är alldeles för upptagen av FB så jag glömmer att titta förbi här =)… ska skärpa mig!
    PUSS

  4. ellebelle skriver:

    Hehe jaaaaa..Fast jag förstår dig, FB rules =) PUSS

Kommentera

