Mårten Andersson..

.. jag säger bara Mårten Andersson. Ända sedan denna komiker medverkade på Stockholm Live för ett par år sedan har jag haft ett minst sagt gott öga till honom. Dock så har jag ej ännu pallat mig iväg till nån av hans stand-up föreställningar (på RAW t.ex.). Det kanske är lika bra det, jag skulle nog inte lyckas höra mycket av det han framförde i alla fall 🙂 Jag vet hur jag reagerat de gånger jag sett honom i Sthlms-vimlet: totalt paralyserad och med fullständig tunghäfta..

Varför kom jag då att tänka på detta just nu? Jo, igår när jag låg i min jättestora hotellsäng och försökte att sova zappade jag fram till babbens tv-show. Det är perfekt slökollning sådär på kvällen. Jag gillar inslaget ”heta stolen” där kvällens gäster ska lockas till skratt. Det var alltså här jag såg Mårten senast: han var en av de komiker som skulle locka till skratt. Han lyckades med mig i alla fall.. 

2 Responses to Mårten Andersson..

  1. Tikka skriver:

    Finns så mycket att förgylla en afton med…

  2. ellebelle skriver:

    hahaha tack!! 😀

Kommentera

