Teknikaliteter..

Imorn ska vi skriva tekniskt prov Dash 8-Q300. Jag är som vanligt supernervös! Håll alla tummar att det går bra så att jag får åka hem till Stockholm i helgen 🙂

Planerna för helgen är middag med föräldrarna och Tusse och sedan utgång med Danne & Co imorn. Jag har ingen aning om vart det bär hän, har ju INGEN koll på Stockholm längre. Tur att jag har vänner med bättre koll 😉 På lördag väntar en till utekväll och då ska jag och Fatti kolla in Ambassadeur. Det är ett nyöppnat ställe vilket ingår i Stureplansgruppen (tillsammans med bland annat Sturecompagniet och Spy Bar) och som huserar i Blue Moon Bars gamla lokaler på Kungsgatan. Vit lounge-inredning och ”en lite äldre publik” (shit vilket uttjatat uttryck, får mig att tänka på ställen som Golden Hits) kombinerat med extravaganta drinkar och en meny komponerad av en Nobel-kock utlovas enligt bland annat stureplan.se. Vi får väl se om det kan komma att bli ett nytt stammis hak! Jag missade ju däremot festen där igår (House DJ:n Steve Angello firade sin 25-års dag) som enligt källa var sjukt bra..

På söndag ska jag kolla in min nya lya på söder. Med måttband, tumstock och kamera i högsta hugg ska jag förbereda inför flytten, vilken sker i början på januari. Jag har visserligen sett lägenheten en gång och mamma har sett den två gånger, men det känns ändå lite nervöst!! Eller kanske snarare spännande..     

2 Responses to Teknikaliteter..

  1. Mamsen skriver:

    Välkommen hem gumman. det ska bli så härligt att se dig igen.
    Lägenheten på Söder är så fin och kommer att bli super när du satt din prägel på den.
    Puuuuus

  2. denice skriver:

    hej igen, min mailadress är deniice@hotmail.com 🙂

Kommentera

