Social helg?

Det var längesedan jag träffade så många vänner på en och samma kväll! Det var i fredags och stället var Vimmel, ett ställe som gjort för en gemytlig after work! Emma och jag drog ihop en mass-after work och för en gångs skull kunde många vara med! Det visade sig att många inte varit där innan men flera blev positivt överraskade, både av lokalen och av den Italienska maten (Jocke var salig över tonfisken!). Efter Vimmel bar det av till Vassa Eggen. Där var det lika mkt folk som vanligt och däribland min all-time-crush Torkel Petersson.. Wow..  Tyvärr inte lika bra musik som vi hoppas så det där lilla extra-draget infann sig inte.. Vilket jag hade behövt kanske =)

Igår bjöd jag mamma o pappa på middag. Jag lagade ett recept på en mustig höstgryta med chili och mörk choklad som jag hittade på Systemet. Det lät jättegott och höstigt och mina gäster tyckte att det var jättegott men jag var inte lika imponerad.. Dock så blev efterrätten (Gino) en succé accompagnerad av Stockholmsspelet! Dock så förlorade jag stort mot Andreas, grrr..

Ikväll väntar en liten visit på Hälsingborg med Fatiha. Kan bli hur bra som helst, Rusiak bakom spelaren!

Kommentera

