TFHS Promotion Film!!

För ett par år sedan fick jag den stora äran att få åka upp till dåvarande SAS Flight Academy i Stockholm för att spela in en Promotion film för TFHS eller Lund University School of Aviation som den heter på engelska. Jag har inte hört något om någon film sedan dess men så bokstavligen snubblade jag över den idag! Den visar historiska ögonblick från kurserna 05:1 och 06:1 och ni kan även se mitt allra första simulatorpass förevigat! Jag var supernervös då jag satte mig i vänstersitsen med mina blott 25 timmar Cirrus-flygning i bagaget.. Och glasögon hade jag oxå till råga på allt. Ojojoj, det är en dag att minnas haha! Att jag och Kalle dessutom fick agera Cabin Crew var ju en rolig bonus =D Man kan dessutom få intrycket av att det är 50% tjejer på TFHS, vilket ju såklart ej är fallet..

Se och le!

3 Responses to TFHS Promotion Film!!

  1. Mamsen skriver:

    Kan man säga att det klär dig att sitta vid spakarna.
    Jag tycker i alla fall det och jag är så himla(!) glad att du har funnit ditt rätta element.
    SEE YOU SOON.

  2. Elise skriver:

    Stiligt =)!

  3. Mika skriver:

    Men ååh vad cool du är Emelie! 😀 Snart måste vi börja ta tag i mitt arbete ”om dig” 😉 KRAM!

Kommentera

