De lästa böckernas egna sida..

Jag såg på Tv4:as Nyhetsmorgon imorse. Faktum är att jag såg hela Nyhetsmporgon då jag för en gångs skull vaknade redan kl 06.00, utan väckarklocka! Dagens stora web-tips var boktipset.se, en sida där man kan registrera och betygsätta de böcker man läst. Jag hamnade sedan framför datorn och tänkte spana in sidan och så *vips* var jag fast! Efter att ha kollat vad som står i Fredrik Wikingssons, Alex Schulmans och Sigge Eklunds bokhyllor har jag nu börjat fylla min egen. När jag efter en stund skulle kolla in resultatet kan jag konstatera att min hylla mest består av barnböcker! Och jag som läser så mycket.. eller gör jag verkligen det? Nåväl, de 100 böcker som står där nu ska snart få några fler vänner..

Har alltid gillat bokhyllor sorterade på detta sätt..

Har alltid gillat bokhyllor sorterade på detta sätt..

One Response to De lästa böckernas egna sida..

  1. mamsen skriver:

    Men vad kul att du åter skriver lite blogg.
    Jag har lääääääääääängtat.
    Det glädjer mig att du är så intresserad av återanvändning. Det finns alltid en köpare till allt, gammalt såväl som nytt.
    Ang. böcker: det är tydligt att du fått jättemånga böcker som barn ;ja du var ju med i bokklubb och fick ofta småböcker av mormor osv.
    Bilden du visar är ju urläcker. Vilka färger!
    kraaaaaaaaam

Kommentera

