Sjöstaden i mitt hjärta..

Jag förstår inte rikigt hur jag har klarat mig så bra utan Sjöstaden innan.. Jag har ju i och för sig inte vetat bättre. Okej att flera av vännerna, de som redan bor där, gång på gång har uttalat sig om hur bra det är. SÅ bra att de till och med flyttat INOM Sjöstaden då det varit dax för större lya.

Jag måste ännu kalla mig för nyinflyttad och tro mig att jag blev förvånad då jag hörde mig själv yppa följande fras i söndags (på väg till brunch på Jimmy´s) ”A; jag vill aldrig flytta härifrån!”.

Fast det är ju så det känns.. Och självklart påverkar faktumet att jag har lyckan att få bo där tillsammans med mannen i mitt liv, som även han trivs och njuter =)

Ser fram emot många och långa sommarkvällar på vår norra balkong, smuttandes på ett glas rosé, i väntan på att solen ska gå ner långt bortom Fjällgatan på andra sidan vattnet..

Vårt hus i Sjöstaden, ett av de senaste tillskotten med modern arkitektur..

Vårt hus i Sjöstaden, ett av de senaste tillskotten av modern arkitektur..

Kommentera

