Sprayade ljusstakar

Bästa J inspirerade mig något enormt under vårt besök i Göteborg. Efter att ha sett bilder från hennes lägenhet, vilken jag inte sett sedan hon flyttade in och samtidigt renoverade, så åkte jag hem med massor av ny energi att förbättra både vårt permanenta boende och även vårt skärgårdshus. J spraymålar massor av prydnadssaker och sade till mig att inte slänga något alls innan jag testat att spraya det med (matt) sprayfärg 🙂

Till att börja med satte jag igång att spraya dessa två kandelabrar vita, något jag funderat över i flera år! Det blir nog fint när de är färdiga..

20120709-132000.jpg

One Response to Sprayade ljusstakar

  1. J skriver:

    Shit vilka guldklimpar! Med lite tid & tålamod lovar jag att resultatet kommer att visa sig. Glöm inte att lägga upp bild sen här…

Kommentera

