Clarion Post Bar..och årets första Kent!

Jag älskar Kent! Jag älskar god mat! Igår fick jag både och!

Vi började kvällen med en lätt middag på Clarion Post Bar (utomhus) där både jag och H åt deras Sommarsallad. Den första jag fick var tokigt salt men jag fick en ny med dressingen på sidan: mums va gott! De salta grönsakerna (blomkål, smått skurna vaxbönor, lite purjo och polkabetor) gjorde sig riktigt bra tillsammans med de söta persikorna. Dessutom ett bra pris tycker jag! H valde kyckling på sin men det var ingen hit..

Sedan var det dags för Kent på Trädgårdsföreningen och det var en riktigt bra konsert! Perfekt faktiskt 🙂 Underbart att stå där och veta att vi ska se dem två gånger till i sommar!

20120715-133516.jpg

Kommentera

