Helgens good stuff..

I lördags bjöds det på bal i form av Lustbarhetens 60-års jubileum. Lyckat och skoj! Men det hanns även med andra roliga saker och nu vill jag tipsa om..

– Berns söndagsbrunch. Asiatisk brunch med kall och varm mat och ett fantastiskt efterrättsbord i mysiga lokaler. Mina favoriter för dagen: sashimi (jättefin lax), kall tonfisk, cashew och kycklingsallad, asiatisk cesar med tofu.. och givetvis panacottan och mangomoussen..

– China. Bra musik och trångt på nedervåningen (kul ibland). Dessutom kunde man hänga uppe på balkongen och slapp såväl buffliga/raggiga killar som armbågiga tjejer.

– Ljunggrens i Brunogallerian. Klassiker som håller året om och dygnet runt! En kaffe på dan funkar lika bra som barhäng på kvällen. Dessutom springer man alltid på en massa gamla bekanta och goda vänner.

4 Responses to Helgens good stuff..

  1. Mamsen skriver:

    Ja.men oj vad den helgen försvann. Såg dig knappt men är så glad över att du hade det så trevligt.
    Vi går till Berns vid tillfälle. be sure!
    Kanske ditt nya smycke kan göra sig på bloggen?
    Du var såfin i det. Special for You. ( nämen oj vad jag svänger mig med utrikiskan)
    Snart ses vi igen och då i Ljungan. PUUUUUUUUUUUS

  2. ronnie skriver:

    åhh jag vill komma hem till stan och dricka latte i høstsolen med dig snart…

  3. ellebelle skriver:

    JA… Men jag e hemma snart. Latte i höstsolen, be sure =) Och brunchen på berns, here we come!!

  4. daftar poker idn skriver:

    Intense players will do all the betting for you, so when you do have a strong hand, let them make a large mistake. Now the only purpose to play online is simply because you select to, not simply because you have to.

Lämna en kommentar